fredag 25 mars 2011

Mitt första

Stafflikort. Jag är ganska nöjd.

Mobilbilder 004 

Fast det blev ett mycket högt kort. Så det kommer inte att duga med mina vanliga påsar för att få ner det i färdig lådan. Jag har insett att jag  måste försöka att hitta en helt ny låda för de kort som är klara. Det känns kul, men samtidigt så känns det så onödigt att göra fler kort. Men hur skall jag annars lära mig och öva på tekniker jag ser på bloggar och youtube. Jag jobbar vidare med mina kort och mina idéer. Jag håller på att skissa lite på en del idéer också. Det var mycket roligare än jag hade trott. Men det är roligast att göra  kort. Fast jag har börjat att inse att jag saknar en del saker i mina väskor här upp så det kommer att smyga upp mer grejor till dem under helgen. Fat jag skall försöka att bära ner saker också.

Mobilbilder 002

Mobilbilder 011

Jag ser att jag har en skitig kameralins på det första två bilderna.

1 kommentar:

  1. många sätt att använda hon och han hjärtat.
    Gillar detta mycket.

    SvaraRadera