lördag 5 mars 2011

Maskulint

Nja…jag försökte iallafall. Jag erkänner det gick dåligt med det maskulina kravet på kort. Jag erkänner att jag får börja om. Men det första kortet och det näst sista är ganska nära. Jag måste nog göra mer för att komma enda fram. Det är dax att sätta sig och göra lite research för att få till lite mer maskulint. Jag har också gjort klart ett av korten som ni redan sett. Jag är inte helt nöjd. Men är jag någonsin det. Jag skall försöka att få hem lite fler stämplar med användbara texter. Jag har inte använt allt jag redan skaffat. Men det känns som om det är lite för begränsande. Jag sett ute ett antal av textstämplarna på både Rox stamps och Vilda stamps. Men jag kommer inte att kunna anskaffa dessa under denna månad. Eller så får jag se vad jag har råd med. Jag kommer dock att försöka att skaffa mig ett fåtal ganska snart. Jag har förbokat ett par av Tim Holtz kommande dies. Jag måste hålla mig till maj för att få dem, just ni känns det som om de aldrig kommer. Men maj är ju snart här och jag erkänner att jag är ganska trött på vårt väder. Hur mycket jag än älskar snö så får det vara bra nu.

 

Mobilbilder 003

Mobilbilder 005

Mobilbilder 006

Mobilbilder 007

Mobilbilder 009

Mobilbilder 010

De fina klistermärkena kommer från Ö&B. Jag är mycket impad själv. De är inte dyra heller. Just nu är utbudet på vårt Ö&B ganska dåligt men…vad gör det. De byter ju sortiment rätt vad det är. Tre kort med klistermärkena och tre utan. Inte konstigt att det gick så fort att göra många.

En riktigt bara skörd på en lördag. Eller vad tycker ni?????

1 kommentar:

  1. gillar textstämpeln.
    Fina enkla kort med, ibland är det så det ska vara.

    SvaraRadera