tisdag 15 mars 2011

Förbereder till Torsdag

Mobilbilder 001

Jag funderade på rosen jag gjorde till Camilla och gjorde ett test (längst ner i bild). Jag gillade den så mycket att jag var tvungen att skaffa mig vita kaffefilter. Det tog ett dygn för färgen att torka…men jag kommer att göra dessa oftare.

Mobilbilder 005

Jag gillar verkligen kaffefilter. Jag skall göra lite tester med dies:arna som jag väntar på. Det skall bli mycket intressant att se hur kaffefilter diesar. Jag är så nyfiken att jag kommer nog att prova snart. En av kanalerna jag prenumererar på  på youtube hade gillat ett clip med blommor. Jag blev nyfiken och kollad på det. (Högst upp i bilden överst)Det var så bra att jag provade själv och jag är mycket impad. Det blev en intressant blombas och jag kommer att lära ut den på torsdag. Jag har också förberett att visa infärgning av rosen. Sitter och funderar på om jag skulle filma och lägga upp!!!????!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar