onsdag 23 mars 2011

Första Tisdagen

under bältet. Kändes mycket bra. Lejonet in mig riktigt spann över att stå och synas. Det låter som om det var lyckat oxå. Vilket är kul. Fast jag tycker nog att kakan kunde varit bakad lite längre. Ca 20-25 min första vändan och 15 minuter andra. Det blir en lite torrare kaka.

Sebbe och jag var på stan i dag och fixade lite saker. Bla mycket viktiga punchar hos Fuji Foto Center… och flasknappar till Sebbe och storebror. Sebbe hade varit arg hela morgonen över att inte få sova. Som om jag försökte hindra honom. När jag skulle lyfta utom honom ur bilen så hittade jag det här…Jag fnissar ännu…..

Mobilbilder 001

Hi hi hi…..snacka om att somna in action.

1 kommentar:

  1. härligt, typiskt barn att somna sista sekunden innan man kommer hem. Hade en som alltid somnade i hissen upp,tur vi hade balkong.

    SvaraRadera