fredag 11 mars 2011

Fredag

Jag  var på pysslet igår. Men jag har egentligen inget att visa från igår. Inte för att jag inte gjorde något utan för att jag gjorde tester på saker. Men jag gjorde färdigt ett kort idag istället. Ett kort från en av mina “kategorier” av kort som jag behöver fler av. Well…det är nära iallafall. Ett barnkort.

Mobilbilder 003

Eller vad säger ni????

Han är för söt. Det är en Nelle Snellen stämpel, noterna är en panduro stämpel. Jag är mycket nöjd med hur det ser ut.

Jag måste be om ursäkt för mitt stavande just nu. Jag ser att när jag skriver just nu kommer bokstäverna i helt felordning, mycket oftare än vad jag är van vid.

3 kommentarer:

  1. jätte gulligt, där har du lyckats bra. Fast det gör du oftast.

    SvaraRadera
  2. Fiiint...men??? Varför har han ett bi på huvudet??? ;)

    SvaraRadera
  3. åsa
    för att förvirra dig.....fniss

    tackar Gerd

    SvaraRadera