torsdag 17 februari 2011

Skratt kramp och inget blev färdigt

Torsdagspyssel is da bomb….jag säger det igen. Ikväll blev allt bara stolligt och det var hur kul som helst. Jag var sen för att A skulle besikta bilen. Men jag fick lite gjort mellan skrattattackerna. Dock blev inget klart. Men vad gjorde det. Jag har kommit en bit på vägen, och nu har jag bara resten kvar. Jag har ju torts allt ett gäng kort att avverka. Jag behöver fortfarande barn kort, både till barn och till de som fått barn. Kanske skall jag göra ett till av hjärtpars kortet….och….och…..

Mobilbilder 008

Mobilbilder 010

Mobilbilder 012

Mitt första stafflikort. Jag har bara sätt dessa på bilder, och sett andra göra dessa. Men nu har jag gjort mitt första. Jag har som ni kan se inte fått till något “stop” inne i kortet ännu. Men jag har inte kommit så långt med det heller…så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar