tisdag 8 februari 2011

Gräsliga problem med brösten

inte mina men ändå…hö hö. Det var extra pyssel idag…Tack Camilla för det. Efter som jag inte kan pyssla på torsdag…känns mindre kul…men vad gör man inte för sina barn.

Ja tillbaka till det jag gjorde jag hade beslutat mig för att prova en grej jag sett på dutuben http://www.youtube.com/watch?v=DIl1SXG2IOs  och jag hade ena gräsliga problem med brösten….

Mobilbilder 001

jag är inte nöjd. Men får se det som mitt första försök….det ser ut som ett misslyckat “bröst jobb”. Ja ja…skit händer.

Vi hade en gemensam aktivitet ikväll också. Kaffefilter blommor. Kul, kul.

Mobilbilder 006

bilderna blev lite suddiga, skrut. Skyller på att kameran inte fattade vad den tittade på. Men man får en uppfattning om hur de ser ut ändå.

Mobilbilder 008

Skall försöka att göra ett kort till den också.

 

Camilla här kommer bilderna jag lovad av diesen. Potted flower & border. 66x156 mm, nr: XCU17105.

Mobilbilder 002

Mobilbilder 005

2 kommentarer: