söndag 27 februari 2011

Kort till en liten Leo

Detta är ett test kort…..Jag är inte så nöjd med det…fast det var roligt att göra. Inte min vanliga stil…men kul ändå. Jag provade en ny stämpel, ett nytt embosspulver och fick användning för en redan gjort “dekoration”.

Mobilbilder 002

Mobilbilder 006

Adresserat, packat och klart. Vi välkomnar lilla Leo till världen.

Mobilbilder 009

Provat på lite annat oxå. Jag kommer nog att “fila” lite mer på detta innan det är klart.

Mobilbilder 013 

Mer tester…Jag tycker nog att det blev intressant men tycker nog bättre om den andra kombinationen. Men skall ändå göra klart detta kort som alltid. Jag väntar på ett gäng med stämplar…med div. texter. Jag hoppas att de kommer snart. Jag längtar efter att göra färdigt dessa två kort. Misstänker att jag kommer att få användning för mina kaffefilterblommor också.

Mobilbilder 014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar