fredag 25 februari 2011

Inget Torsdagspyssel

var hemma och utslagen med migrän….men JAG SAKNADE er…jag kände mycket avundsjuk när jag läste Camillas kommentar om skrattkramper och hur kul ni skulle ha det….jag önskade att jag inte satt här och mådde skit utan där och hade ont på andra ställen. HUMMM… Ja ja…så är det. Men så du vet kroppen så tycker jag att du suger.

Jag kunde dock inte hålla mig så jag gjorde lite kaffefilterblommor ändå. Fast det tog hela dagen att göra dessa tre små blommor. Det tog inte bara en gräsligt lång tid…jag kunde dessutom inte bestämma mig för vad de skulle ha för färg. Så en blev riktigt dj-a ful…hum….de blev alla ganska gräsliga. Men jag lärde mig nya saker dock. Jag färgade min första och andra och tredje med mina sprayfärger. Dessa har jag använt mina disstress dynor på och vatten. Kaffefilter är ju toppen att färga med vatten färger….hö hö. De suger upp och runt på pappret på ett sätt som vanligt papper inte gör.

Mobilbilder 034

Just det jag glittrade till den röda också.

2 kommentarer:

  1. Jättesnygga!! Vi saknade dig. Du kommer få dina skrattkramper, oroa dig inte ;)...
    Hoppas du kommer i veckan!!

    Kraaaaaam =)

    SvaraRadera