fredag 7 januari 2011

Torsdagspyssel is da bomb….

Jag måste säga att jag har varit mycket produktiv under de senaste torsdagarna… jag är mycket nöjd med den utvecklingen. Det känns skönt att det nya året börjat så bra. Och det är inte bara med pysslet det har gått bra.

 

Mobilbilder 006

Det bidde en finger tutt. Och jag blev tvungen att göra ett litet kuvert oxå…

Jag använde en färdig kortbas, och även en färdig bild. Den kommer ur ett litet ATC block med olika bilder kring Valentin och födelsedag. Jag placerade bilden på en rest bit papper som blev över när jag gjorde ett annat kort. Men det är en bit blått papper som jag har sprayat med frost glitterspray.

Mobilbilder 005

Okej det var nog kvällens tema lite mindre kort än jag brukar göra. Fast inte är jag ledsen för det. Jag skall nog komma ihåg att fota innan jag stoppar i påse…klanta…

Bilden är en imagetransfer av en blomfee. Backgrunden är ett kvistpapper stämplat med musiknoter. Pappret kommer från Panduro och stämpeln från heroarts. Färgen är frayed burlap dissterss dyna och även lite esspresso på kanten. Gratulerar stämpeln kommer från Skapa hobby och färden är esspresso igen. Billjett utseendet på det vita papperet har jag fått genom att ta en cirkel punsch och punscha ut hörnen. Kortbasen är ett vanligt vitt kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar