lördag 8 januari 2011

Äntligen färdigt

Jag satta och jobbade med detta kort i torsdags och kunde inte komma på hur jag skulle göra för att komma vidare. Men nu är det som synes färdigt. Jag skall ge det till min kompis Lotta, men jag erkänner jag vet inte om det kommer att bli detta kort eller ett annan. Trots allt kommer jag inte fira henne förrän nästa helg.

Mobilbilder 002

Blev tvungen att tilta kameran lite och det ger detta  kontiga perspektiv. Jag har glitter sprayat den röda ovalen och det ger denna konstiga prickighet i kamera, den fattar inte vad den tittar på. Men jag är mycket nöjd ändå…för som sagt så har kameran det inte lätt med glitter. Man kan faktiskt se att det är glitter men man får sitta och guppa lite upp och ner för att se det. I allfall på min skärm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar