torsdag 16 juni 2011

Vad jag har gjort

den senaste tid är fixa med min stämpelförvaring och märkt upp min pärm med var alla stämplar är.

Mobilbilder 004

Mobilbilder 006

Med tre pärmar om 8 sidor (fram och baksida =16 sidor) har det varit mycket pyssel….många kvällar och jag är inte klar ännu. Jag har sytt dessa “snygga” påsar till varje pärm också. Bara det tog en heldag och sambon var mindra glad. Fast jag är mycket nöjd med prislappen. 180 kr för dragkedja och haspar(6 meter & 18 haspar http://www.quiltbiten.com/), 15 kr för pressning på Rusta. Färgen är gräslig…hö hö hö…..men för den prislappen….jag överlever.

Det är snart sommarlov för min stora kille och han kommer att byta avdelning till hösten så….det är bara att pyssla ihop något till personalen.

Mobilbilder 003

Det kommer att bli en anteckningsbokshållare. Jag kommer lägga upp bättre bilder på dem när de är färdiga. Men just nu får denna retbild duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar