torsdag 30 juni 2011

Så sugen att kreera

Jag har köpt mig ett juli tävlings/utmanings kit från Pysseltagen. Jag blev sold på det när jag var inne på deras blogg. Hela kitet tilltalade min fantasi något enormt. Kanske är det rätt färger för mig. Eller så är det kombinationen av saker. Jag vet inte….men jag är med ett kit och kommer att försöka att film mig själv medan jag jobbar med det. Vi får se hur det går med detta, men jag skall iallafall försöka.

Band (Large)

Dekorationer (Large)

Papper

I kitet ingår:

6st 12"x12" ark med Classic Cardstock

1st 10"x14" Tissue paper

1st 5"x8" Glassine Paper från Tim Holtz

2st 2,5"x3,5" Natural Stickyback Canvas

1m tyll, creme

2m Crepepapper, vitt

1st 6"x9" Juteväv

3m grovt snöre

2 m organzaband, vitt

2m spets, vit

½m Twill bomullsband, vitt

1 påse små kedjor, silver

2st Luggage-tags

2st Clear Pebbles

2 Flowers, vita

2 stora metallornament, platinum

1 metallfjäril, koppar

3st rosor 15mm, tan

3st rosor 15mm, Sienna

2 chipboard-ovaler

2 metallornament, koppar

3 Vintage metallflowers, koppar

3 Flowers, vita

2 Hanger-clips - Tim Holtz

En annan sak som har inspirerat mig mycket under den senaste vecka är min pioner. Jag har laddat hem bilder, köpt en bok och pysslat med mina pioner. Pioner, pioner, pioner. Jag har till och med drömt om dem. Dessutom hittade jag denna tutorial: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com/2011/04/piontutorial.html

Gissa om jag skall försöka att gör den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar