torsdag 5 maj 2011

Image transfer

Alla som vill fick prova image transfer. Men det blev bra jag och Camilla som gjorde det. De flesta fegad ur…fniss. Camilla dies:ade ut lite taggar och jag norpade en…he he. Susanne gjorde denna coola blomma av kaffefilter. Den saknar en mitt grej…men det skall jag ordna till en. Jag lägger upp bilden på den när den är klar.

Mobilbilder 001

Jag visade vad man kan göra med maskerings pappret som jag hade fått under veckan också. Det lila kortet gjorde jag under kvällen, men avslutade med tack biljetten nu.

Mobilbilder 002

Igår när jag låg däckad så kom stämplarna jag beställt från Vilda. Jag har redan använt två av dem som ni kan se på bilden överst.

På tisdag den 10 maj är det inget pyssel, pga. att lokalen är abonnerad. Idag torsdag var det inget pyssel heller pga. samma anledning. Jag detta göra att det kommer BARA vara 3 tisdags tillfällen kvar innan sommar ledigheten. Jag har inte gjort upp några lektionsplaner för det träffar som kanske blir under sommaren. Jag tänkte att det skulle vi bestämma tillsammans under det gånger som är kvar, OM och hur vi gör under sommaren. Nästa träff som cirkel tänkte jag att vi skulle ha i slutet på augusti eller början av september. Dessutom vill jag har förslag på saker som ni vill att vi tar upp och tittar på, alltså lektions idéer.

Funderar på att dekonstruera en ikea kasse till mina stämpelpärmar. Har inte riktigt kommit på hur jag skall göra med “väskan” till dem ännu. Men var lugn det kommer. Den måste ju ha lock också. Hum…

Länk:

http://www.vildastamps.com/

1 kommentar:

  1. Hej på dej, Här har det klistrats hela kvällen.
    Det jag i första hand vill lära mig är olika vikningar. Sen kan vi ta överkursen att lära oss lite andra finesser. Jag är ju fortfarande nybörjare och har inte ens lärt mig vad allt heter, blir bara snurr i mitt gamla huvud.
    Sen när jag nött ut allt då vill jag ha nytt.
    Tips till din väska, gör locket som ett stort kuvert, kanske fungerar. Kramar från mig

    SvaraRadera