söndag 15 maj 2011

Blandade saker

blev det klar eller halvklart idag, på vårt mini crop i ABF lokalen. Jag känner mig ganska nöjd dem det jag fick gjort. Jag disade till mammas kollega som skall på bröllop i sommar.

Mobilbilder 008

Jag satte min egen gjorda wellpapp med eget mönsterpapper på en karton och gjorde ett matchande bakstycke. Början till en bok. Jag fixade färdigt med min ATG limpistol. Jag hade sprayat den blå tidigare och nu var det dekor att fixa. Jag är inte helt klar dock. Jag fick låna lite stämplar av Anna från Pyssloteket. Jag pulver embossade lite också.

Mobilbilder 009

Den blå färgen är från Biltema. Jag skall lägga upp en bild av mina båda pistoler så får ni se vad jag gjorde med den andra för att tona ner det rosa som jag inte är så förtjust i.

Mobilbilder 010

Jag satt och lekte med de överblivna bokstäverna och funderade över vad jag kunde göra med dem. Det var inte riktigt  vad jag hade tänkt mig från början men jag är jätte nöjde med det ändå. För jag hade ju ingen idé alls.

Jag började på en pödrea bok till Alexander också, men den måste jag fråga honom om jag får visa er.

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar