söndag 24 april 2011

Gjort annat

än kort. Framför allt har det tagit mycket tid att fixa med mina stämplar. Alla passar inte in i mina pärmar men många är det om sitter där nu. Jag är nöjd med hur det blev. Okej jag måste öppna pärmen för att kunna bläddra, men det stör inte mig. Ännu.

Mobilbilder 007

Morrötter klara och överlämnade. Damerna blev mycket nöjda och glada.

Mobilbilder 001

Jag har shoppat lite också. Scrap-Perra, snabb och bra. Fraktfritt över 500 kr. Trevligt. Jag kommer att få 4 paket från staterna också, jag kommer att lägga upp dem också, när de kommer.

Mobilbilder 006

Nu har jag alltså lite nytt att leka med. Hö hö hö hö,

och vår blev det i år också. Det var ju många som tvivlade.

Mobilbilder 010

2 kommentarer:

  1. Shit vad många stämplar du har!!! Måste nog ta en date med dem någon torsdag....om du tillåter förstås???
    //Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. nää...det låter lite kinky...
    men det kanske kan ske under
    övervakning

    fniss

    SvaraRadera