måndag 25 juli 2011

En liten ändring

och ett stort TACK!!!

Mobilbilder 008

http://kortarkul.blogspot.com/2011/04/tisdags-wellpapp.html

Jag har lagt upp detta kort tidigare med en annan text men jag vill använda det som ett Tack kort istället så jag gjorde om det men hjälp av ett dies:ad  liten tag sak….hum dålig beskrivning. Men ni kan ju se det så…..Det är lite svårt att se att det är guldglitter på det lila. Det syns bättre på kortet här ner i den förra uppdateringen.

Jag ville också säga tack till Idémakeriet för en snabb och mycket väl inpackat packet. TACK!!!

http://idemakeriet.se/?pid=1

1 kommentar:

  1. Hej gulliga du, tusen tack för det fina kortet jag fick av dig.
    Det var en otrolig överraskning, så himla roligt att få en sån fin respons. Jag är jätte glad att du fick ditt paket rakt och fint.
    Tyvärr händer det ibland att trots mycket inslagnings försök att vissa paket inte kommer fram som det skulle, desto gladare blir jag när man då får en positiv respons av en trevlig kund.
    Vilka fina saker du tillverkar, jag älskar med att tillverkar fina kort och jag är helt övertygat om att du kommer att älska att jobba med vaxpappret.
    Ha en skön vecka och fortsättning på sommaren.
    Kram på dig.
    Gerda

    SvaraRadera